Complete boekhouding in Elements
Voor grote en kleine organisaties
Met de boekhoud software van Elements heeft u een compleet financieel boekhoudpakket. Vanaf elke locatie kunt u uw boekhouding en facturatie bijhouden. De software is ingericht voor grote en kleine organisaties.
Met Elements heeft u de volledige boekhouding en facturatie, alle incasso- en excassoboekingen, boekjaren, de debiteuren- en crediteurenadministratie. Kortom, Elements is standaard uitgerust met een volwaardig boekhoudpakket. Dit biedt (naast tijdwinst) de benodigde input voor alle operationele en strategische managementbeslissingen.
3 voordelen van de boekhouding- en facturatie tool
- Altijd een volledig bijgewerkte boekhouding
- Eenvoudig factureren
- Automatisch facturen versturen via post of e-mail
3 onmiskenbare functies voor elke organisatie
Altijd een volledig bijgewerkte boekhouding
Alle verzonden facturen en de volledige boekhouding worden geautomatiseerd en overzichtelijk verwerkt in Elements. Heldere overzichten bieden realtime inzicht in de omzet, openstaande posten, resultaten en andere cijfers.
Automatisch facturen versturen via post of e-mail
Facturen versturen per mail? De workflow-engine zorgt ervoor dat facturen op de juiste dag en tijd worden verstuurd. Bij het versturen van facturen per post zorgt Elements ervoor dat de facturen op het juiste tijdstip klaarliggen op de printer.
Eenvoudig factureren
NAW-gegevens, uren, productgegevens, omschrijvingen, bedragen en BTW schrijft Elements automatisch weg op elke factuur. Daarmee behoort het handmatig overnemen van te factureren uren en bijbehorende bedragen tot het verleden. Facturen die maandelijks terugkomen hoeven uiteraard maar één keer te worden aangemaakt. Ook incassobatches en aanmaningen worden automatisch klaargezet en verstuurd. Het voordeel: tijdwinst en een minimale kans op fouten.
Vooruitdenkers beheren klanten met Elements
Door onze alles-in-één software zijn ook onze boekhouding en facturatie geautomatiseerd.
Katinka de Graaf
Projecten & Processen bij Hyppe
We hebben een enorme stap vooruit gezet doordat ook de boekhouding is geïntegreerd in Elements.
Arno Kerkvliet
Manager Omnis Financieel Adviesgroep
Een factuur wordt automatisch aangemaakt, waarna ik hem in één klik naar de notaris stuur.
Youri Zwanepol
Eigenaar Hypotheekrente.nl
Boekhouding + CRM
Vanuit het CRM beschikt u over een optimaal administratief systeem voor een solide financiële verantwoording. Bovendien zijn alle facturen, provisies en vergoedingen direct inzichtelijk op klantniveau. Zo behoudt u het overzicht.
- Inzicht in boekingen
- Filteren op product
- Inzicht in facturen
- Filteren op jaartal
Boekhouding + Rapportages
Met een correct gevulde boekhouding creeërt u direct uitgebreide rapportages. Denk hierbij aan een overzicht van grootboekrekeningen, openstaande crediteuren posten en winst- en verliesrekeningen.
- Financieel overzicht
- Meerdere administraties
- Boekjaren vergelijken
- Filteren binnen facturen
Facturatie + Documenten
Alle facturen worden automatisch als documenten opgeslagen in het bijbehorende klantdossier. Zo hoeft u deze niet meer te printen of scannen en heeft u direct overzicht in (on)betaalde facturen.
- Inzicht in actuele status
- Direct overzicht
- Papierloos werken
- Tijdbesparend
Facturatie + Workflows
De workflow maakt automatisch een offerte aan, op basis van de bedragen en huisstijl die u vooraf heeft ingesteld. Deze gestandaardiseerde offertes zorgen voor een enorme tijdwinst en een professionele uitstraling.
- Minder handmatig werk
- Uniforme uitstraling
- Automatisch berekend
- Vaste werkwijze
Profiteer van alle tools
Elements is veel meer dan alleen CRM. De all finance oplossing beschikt namelijk over vele andere elementen, waarvan het klantdossier (CRM) het hart vormt. Zo beschik je over alle benodigde tools, vanuit één integraal platform.
CRM
Alle gegevens in één klantdossier
Workflows
Uniforme werkprocessen
Productmanagement
Beheer hypotheken en verzekeringen
Communicatie
Alle communicatie in één systeem
Mijn omgeving
Veilig klantportaal in eigen huisstijl
Urenregistratie
Vastlegging en inzicht in bestede tijd
Managementinformatie
Inzicht in bedrijfsresultaten
Selecties
Overzichten van bedrijfsactiviteiten
Documenten
Geen stapels papierwerk meer
Agenda en taken
Eenvoudig samenwerken met klanten en collega’s
Boekhouding
Overzichtelijk boekhouden en factureren
Apps
Overal samenwerken met apps voor adviseurs en klanten
Groei door met Elements CRM
We laten je alle features zien tijdens een live demo