Alle communicatie automatisch in het juiste dossier
Stroomlijn de communicatie met klanten
Het toenemende aantal communicatiekanalen stelt veel hypotheekadviseurs en verzekeraars voor uitdagingen. Elements koppelt alle uitgaande en binnenkomende communicatiestromen (e-mails, brieven, sms-berichten en telefoonverkeer) automatisch aan de juiste persoon en relatie. Vervolgens wordt alle communicatie overzichtelijk en chronologisch opgeslagen in het klantdossier. De adviseur is hierdoor altijd op de hoogte van alle contactmomenten van hemzelf én zijn collega’s.
6 handige communicatie-oplossingen
- Centrale registratie van al het telefoonverkeer
- Slimme e-mail-templates
- Volledig inzicht in het e-mailverkeer
- Snel notities maken
- Offline communicatie digitaal ondersteund en opgeslagen
- Sms-berichten versturen vanuit Elements
6 handige communicatie-oplossingen
Centrale registratie van al het telefoonverkeer
Elements biedt de mogelijkheid om de telefonie te koppelen aan de software. Dit stelt de adviseur in staat om te bellen vanuit een klantdossier en ondertussen gespreksnotities vast te leggen in een overzichtelijk gespreksverslag. Bij inkomende telefoontjes herkent Elements de beller en krijgt de adviseur de vraag of hij het bijbehorende klantdossier wil openen. Contactmomenten worden op die manier structureel bijgewerkt in de verschillende klantdossiers.
Slimme e-mail-templates
De gestandaardiseerde teksten en e-mail-templates zorgen organisatie-breed voor één uniforme, professionele uitstraling. Ook zorgen templates voor een enorme tijdwinst doordat de adviseur standaardmails niet meer volledig hoeft uit te schrijven.
Volledig inzicht in het e-mailverkeer
Elements kan volledig worden gesynchroniseerd met een e-mailaccount. Via de Elements-app kunnen adviseurs zo ook onderweg het allerlaatste e-mailverkeer met een specifieke klant bekijken; alle inkomende en uitgaande e-mails worden automatisch herkend en bewaard in het juiste klantdossier. Dat geldt dus ook voor door collega’s gestuurde e-mails.
Snel notities maken
Elements biedt de mogelijkheid om willekeurige notities te maken bij een klantdossier. Bij urgente berichten plaatst Elements een uitroepteken.
Offline communicatie digitaal ondersteund en opgeslagen
Het versturen van poststukken begint bij Elements in een vooraf opgestelde of eventueel een lege template. Elements importeert – naast alle benodigde klantgegevens – ook de huisstijl voor bepaalde documenten. Een professionele uitstraling, juistheid van gegevens en correcte digitale opslag zijn dus altijd gegarandeerd.
Sms-berichten versturen vanuit Elements
Sms-berichten kan de adviseur rechtstreeks vanuit Elements versturen. Dat kan handig zijn als herinnering voorafgaand aan een afspraak, of als laagdrempelige reminder als er nog bepaalde stukken ontbreken. Elk sms-bericht slaat Elements automatisch op in het juiste klantdossier.
Vooruitdenkers beheren klanten met Elements
Het maakt niet uit wie de klant heeft gesproken, iedereen kan alle gesprekken inzien.
Sander van der Vis
Eigenaar All4Finance
CRM zorgt voor structuur dankzij de dossiervorming met documenten en communicatie.
Jaco Dijkshoorn
Adviseur Financieel Fit
Met een workflow na passeerdatum krijgt de klant automatisch een overzicht van al onze services.
Remco van Os
Eigenaar, VOEP
Communicatie + CRM
Alle inkomende en uitgaande communicatie wordt automatisch geregistreerd onder het klantdossier. Zo beschik je direct over de laatste communicatie. Bovendien heeft iedere afdeling inzicht in alle gebeurtenissen rondom jouw relaties.
- Afspraken
- Nieuwsbrieven
- Telefonisch contact
- Notities
Communicatie + Workflows
De workflow haalt teksten op die je vooraf hebt ingesteld. Deze gestandaardiseerde teksten en e-mail-templates zorgen organisatie-breed voor een uniforme, professionele uitstraling. Daarnaast zorgen ze voor een enorme tijdwinst.
- E-mails in huisstijl
- Brieven in huisstijl
- SMS’en versturen
- Offertes opstellen
Communicatie + producten
Alle communicatie over een hypotheek- of verzekeringsaanvraag wordt gelogd onder het bijbehorende product. Bovendien worden e-mails naar de klant over hun lopende aanvraag automatisch klaargezet.
- Afspraken vastgelegd
- E-mailverkeer gelogd
- Klantupdates klaargezet
- Uniforme werkwijze
communicatie + wetgeving
In Elements sla je alle e-mails en telefoongesprekken centraal op onder het klantdossier. Bovendien kan je een klantsamenvatting en verwerkingsregister exporteren. Zo heb je al jouw handelingen altijd aantoonbaar.
- Inzicht wie met data werkt
- Geborgd voor wetgeving
- Alle communicatiestromen
- Veilig opgeslagen
Profiteer van alle tools
Elements is veel meer dan alleen CRM. De all finance oplossing beschikt namelijk over vele andere elementen, waarvan het klantdossier (CRM) het hart vormt. Zo beschik je over alle benodigde tools, vanuit één integraal platform.
CRM
Alle gegevens in één klantdossier
Workflows
Uniforme werkprocessen
Productmanagement
Beheer hypotheken en verzekeringen
Communicatie
Alle communicatie in één systeem
Mijn omgeving
Veilig klantportaal in eigen huisstijl
Urenregistratie
Vastlegging en inzicht in bestede tijd
Managementinformatie
Inzicht in bedrijfsresultaten
Selecties
Overzichten van bedrijfsactiviteiten
Documenten
Geen stapels papierwerk meer
Agenda en taken
Eenvoudig samenwerken met klanten en collega’s
Boekhouding
Overzichtelijk boekhouden en factureren
Apps
Overal samenwerken met apps voor adviseurs en klanten
Groei door met Elements CRM
We laten je alle features zien tijdens een live demo