Inzicht in klanten
Klantgegevens beheren met CRM
Het Customer Relationship Management (CRM) systeem van Elements biedt alle mogelijkheden om klantrelaties in kaart te brengen. Naast standaardgegevens, zoals naam en adres, worden alle producten en diensten hier opgeslagen. Bovendien zie je in één oogopslag welke e-mails de klant heeft ontvangen en welke facturen nog betaald moeten worden.
5 voordelen van een CRM systeem
- Alle klant- en familiegegevens in één dossier
- Klantreis vanaf het eerste moment vastgelegd
- Eén centraal overzicht van alle communicatie en registraties
- Geautomatiseerde meldingen van acties en gebeurtenissen
- Automatisch nieuwe dossiers aanmaken vanuit contactformulier
Meer overzicht, minder tijd kwijt
Familiegegevens in één dossier
Het klantdossier bevat alle informatie over alle familieleden en maakt in één oogopslag duidelijk welke producten, diensten en kenmerken zij hebben. Zo hoef je niet meer te zoeken naar klantinformatie. Daarmee vormt deze integrale informatie de basis voor alle Elements-functionaliteiten.
Communicatie in één overzicht
Het online CRM systeem bewaart alle correspondentie, afspraken, taken, documenten en registraties tussen adviseurs, klanten en maatschappijen. Je hebt overal inzicht in de communicatie van collega’s in klantdossiers. Op die manier is iedereen altijd op de hoogte van het meest recente contactmoment en wordt dubbel werk voorkomen.
Automatische meldingen
Van een aflopende verzekering of hypotheek tot verjaardagen en geboortedata van (klein)kinderen: Elements biedt de mogelijkheid om tal van belangrijke data en life events toe te voegen aan het klantdossier. En dankzij de koppeling met de Nationale Hypotheekbond, krijg je meldingen bij verhuizingen of aflopende rentevast periodes. Zo kan je hier eenvoudig op inspelen.
Van online aanvraag tot nieuw dossier
Vult een potentiële klant een online contactformulier in? Elements analyseert de gegevens en maakt een nieuw klantdossier en een taak voor jou aan. Zo vergeet je nooit om een klant op te volgen.
Vooruitdenkers beheren klanten met Elements
CRM zorgt voor structuur dankzij de dossiervorming met documenten en communicatie.
Jaco Dijkshoorn
Adviseur Financieel Fit
Een enorme stap vooruit: verzekeringen, hypotheken en pensioenen in één systeem.
Arno Kerkvliet
Manager Omnis Financieel Adviesgroep
We worden met taken er automatisch aan herinnerd om klanten op tijd te benaderen.
Sander van der Vis
Eigenaar All4Finance
CRM + Communicatie
Inkomende en uitgaande communicatie wordt automatisch geregistreerd onder het klantdossier. Zo beschik je direct over de laatste communicatie. Bovendien zien alle afdelingen de e-mails en gesprekken met jullie klanten.
- Afspraken
- Nieuwsbrieven
- Telefonisch contact
- Notities
CRM + Workflows
De klant altijd op de hoogte en jij hoeft minder handmatig werk te verrichten. Met klantdata in het CRM worden bedrijfsprocessen geautomatiseerd en verlopen processen volgens een gestructureerde werkwijze.
- Status aanvragen bijgewerkt
- Offertes opgesteld
- E-mails klaargezet
- Acties geregistreerd
CRM + uwkluis
Vanuit het CRM vraag je in een paar klikken gegevens en documenten op. Jouw klanten kunnen vervolgens documenten uploaden, de status van hun hypotheekaanvraag zien en hun gegevens wijzigen in het klantportaal (uwkluis).
- Documenten in CRM
- Portaal in huisstijl
- Klant op de hoogte
- Geborgd voor AVG
CRM + Rapportages
De gegevens in de klantdossier vormen de basis voor uitgebreide rapportages en selecties. Denk hierbij aan een overzicht van de lopende schadeaanvragen of het aantal nieuw afgesloten contracten per medewerker.
- Inzicht in portefeuille
- Resultaat per medewerker
- Filteren binnen klanten
- Deadlines controleren
Profiteer van alle tools
Elements is veel meer dan alleen CRM. De all finance oplossing beschikt namelijk over vele andere elementen, waarvan het klantdossier (CRM) het hart vormt. Zo beschik je over alle benodigde tools, vanuit één integraal platform.
CRM
Alle gegevens in één klantdossier
Workflows
Uniforme werkprocessen
Productmanagement
Beheer hypotheken en verzekeringen
Communicatie
Alle communicatie in één systeem
Mijn omgeving
Veilig klantportaal in eigen huisstijl
Urenregistratie
Vastlegging en inzicht in bestede tijd
Managementinformatie
Inzicht in bedrijfsresultaten
Selecties
Overzichten van bedrijfsactiviteiten
Documenten
Geen stapels papierwerk meer
Agenda en taken
Eenvoudig samenwerken met klanten en collega’s
Boekhouding
Overzichtelijk boekhouden en factureren
Apps
Overal samenwerken met apps voor adviseurs en klanten
Groei door met Elements CRM
We laten je alle features zien tijdens een live demo