Stroomlijn processen
Werk gestructureerd met workflows
Van een aanzienlijk kleinere kans op fouten tot flinke tijdsbesparingen: slimme workflows zijn als het ware digitale collega’s. Bedrijfsprocessen verlopen automatisch en steeds op dezelfde manier. Medewerkers moeten minder administratie doen, waardoor er meer tijd is om klanten te helpen.
De workflows in Elements sluiten naadloos aan bij de processen van jouw bedrijf. Ze zijn namelijk al meer dan 15 jaar lang afgestemd op de dagelijkse werkzaamheden van 1000+ hypotheek– en verzekeringsadviseurs. In de praktijk zijn er daardoor maar weinig aanpassingen nodig.
5 voordelen van workflows
- Tijdwinst dankzij procesbewaking
- Nooit meer een handeling vergeten
- Geen zorgen over de laatste wet- en regelgeving
- Gestructureerde aandacht voor klanten
- Omzetgroei door gecontroleerd relatiebeheer
Meer structuur, minder fouten
Bespaar tijd met automatisering
Het verwerken van schades of het geven van hypotheekadvies: vaak zijn dit processen met veel stappen. Elements vertaalt deze stappen naar heldere activiteiten en automatiseert deze voor al jouw klanten. Alle processen zijn herhaalbaar voor nieuwe en ervaren medewerkers. Dat scheelt tijd én zorgt voor een standaard werkwijze.
Geen zorgen over regelgeving
Met workflows voldoe je eenvoudig aan de zorgplicht volgens de Wet financieel toezicht (Wft). Per ongeluk een stap overslaan is onmogelijk. Bovendien vertelt Elements wanneer je jouw klanten moet informeren en zet de juiste e-mails direct voor je klaar. Bij een eventuele controle door de AFM is alle communicatie met klanten en maatschappijen te vinden in de klantdossiers. Zo beheer je klanten snel en efficiënt én wordt alles vastgelegd volgens wet- en regelgeving.
Groei door met relatiebeheer
Het onderhouden van klantrelaties is een fluitje van een cent. Als product aflopen, klanten kunnen besparen of belangrijke datums naderen, ontvang je automatisch meldingen om contact op te nemen. Je zet kansen om naar waardevolle contactmomenten, waardoor je top-of-mind blijft. Het resultaat? Meer omzet en meer tevreden klanten.
Vooruitdenkers kiezen voor Elements
Alles wordt stap-voor-stap vastgelegd en we hebben meer tijd voor persoonlijk klantcontact.
Jannus Deijkers
Eigenaar Huiskamer Hypotheken
De workflows ondersteunen onze werkzaamheden perfect. Zo besparen we een hoop tijd.
Katinka de Graaf
Hyppe Hypotheken en Verzekeringen
Met automatisering hebben we zowel onze efficiency als onze klanttevredenheid verbeterd.
Sander van der Vis
Eigenaar All4Finance
Workflows + CRM
Op basis van de klantdata in het CRM laten de workflows jouw bedrijfsprocessen geautomatiseerd en volgens een gestructureerde werkwijze verlopen. Hierdoor is de klant altijd op de hoogte en verminder je handmatige handelingen.
- Inzicht in klantstatus
- Communicatie vastgelegd
- E-mails klaarzetten
- Acties geregistreerd
Workflows + Taken
Workflows zorgen voor de bewaking van jouw processen doordat automatisch wordt aangemaakt. Zo worden medewerkers op het juiste moment herinnerd aan afspraken, aflopend renteperiodes of niet-ontvangen polissen.
- Herinneringen ingesteld
- Automatische controletaken
- Afspraken aangemaakt
- Meldingen van uploads
Workflows + Communicatie
De workflow zet jouw teksten, die je vooraf hebt ingesteld, al voor je klaar. Deze gestandaardiseerde teksten en e-mail-templates zorgen ervoor dat jouw communicatie altijd dezelfde professionele uitstraling heeft.
- E-mails in huisstijl
- Brieven in huisstijl
- SMS’en versturen
- Offertes opstellen
Workflows + Producten
Dankzij de ingerichte workflows wordt de lijst met aan te leveren documenten automatisch aangemaakt en bijgehouden. Daarnaast weet iedereen precies in welke fase een product zich bevindt. Zo neem je eenvoudig het werk van een collega over.
- Stukkenlijst up-to-date
- Actuele productstatus
- Uniforme werkwijze
- Minder handmatig werk
Bedien klanten met efficiënte tools
Elements is veel meer dan alleen workflows. De all finance software beschikt namelijk over alle essentiële tools, waarvan het klantdossier (CRM) het hart vormt. Zo profiteert jouw bedrijf van alle softwarefeatures die je nodig hebt.
CRM
Alle gegevens in één klantdossier
Workflows
Uniforme werkprocessen
Productmanagement
Beheer hypotheken en verzekeringen
Communicatie
Alle communicatie in één systeem
Mijn omgeving
Veilig klantportaal in eigen huisstijl
Urenregistratie
Vastlegging en inzicht in bestede tijd
Managementinformatie
Inzicht in bedrijfsresultaten
Selecties
Overzichten van bedrijfsactiviteiten
Documenten
Geen stapels papierwerk meer
Agenda en taken
Eenvoudig samenwerken met klanten en collega’s
Boekhouding
Overzichtelijk boekhouden en factureren
Apps
Overal samenwerken met apps voor adviseurs en klanten
Gun jezelf een digitale collega
Tijdens een live demo presenteren we de voordelen van onze workflows.