Uwkluis koppeling

Veilig en eenvoudig communiceren met klanten

Wat is Uwkluis?

Uwkluis is een online klantportaal, ontwikkeld door de Nationale Hypotheekbond en Faster Forward. In de all finance mijn omgeving werkt een advieskantoor samen met de klant om een hypotheekaanvraag zo snel mogelijk te voltooien.

Naast het delen van gegevens en documenten is het als kantoor op mogelijk om de klant via berichten te informeren. Dit kan een verzoek tot data zijn maar ook een actueel nieuwsbericht of een handige tip.

Wanneer de klant een actie uitvoert in Uwkluis, wordt de hypotheekadviseur op de hoogte gebracht. Zo kunt u inspelen op belangrijke updates of veranderingen.

Hoe werkt uwkluis?

De adviseur nodigt de klant uit om gebruik te maken van Uwkluis. Zodra de klant accepteert, is de online kluis verbonden aan het Elements klantdossier. Hier start de samenwerkingen en het digitaal verzamelen van gegevens en documenten.

1

Klant uitnodigen

Nodig de klant uit om gebruik te maken van uwkluis

UwKluis klant uitnodigen

2

Klant bekijkt acties

Na het accepteren zijn de openstaande acties en berichten voor de hypotheekaanvraag inzichtelijk

UwKluis klant bekijkt acties

3

Klant uploadt documenten

De klant uploadt veilig en eenvoudig alle benodigde documenten

UwKluis klant uploadt documenten

4

Documenten worden beoordeeld

Adviseur of geldverstrekker beoordelen de aangeleverde documenten

UwKluis documenten worden beoordeeld

5

Klant blijft op de hoogte

Dankzij actuele statusmeldingen wordt de aanvraag snel voltooid

UwKluis klant blijft op de hoogte

Wat levert de uwkluis koppeling op?

Met Uwkluis zorgt u voor een soepele hypotheekaanvraag. Geen documenten heen en weer mailen, maar een duidelijk overzicht van de aan te leveren documenten. Ook wanneer de geldverstrekker extra documenten opvraagt, worden deze direct zichtbaar in het klantportaal.

Bovendien blijft u eenvoudig op de hoogte van de financiële situatie van de klant. Via de veilige mijn omgeving is het ook mogelijk om andere berichten en documenten te delen. Dit kunnen verschillende soorten data zijn, zoals afschriften voor de hypotheekaanvraag of medische gegevens voor een verzekering.

Alle gegevens worden vervolgens in Elements opgenomen onder het klantdossier. Vanuit Elements is het mogelijk om de gegevens verder te gebruiken voor bijvoorbeeld het vergelijken van een hypotheek of om een gerichte e-mail campagne te sturen.

Voordelen

Online

Altijd en overal beschikbaar

~

Veilig

Een veilige digitale omgeving

inzicht

Inzicht in de financiële situatie van de klant

Z

Overzicht

Klant altijd op de hoogte van status hypotheekaanvraag

d

up-to-date

Houd uw klantdata eenvoudig up-to-date

Tijdbesparend

Niet oneindig heen-en-weer mailen

Zonder gedoe samenwerken met uw klanten

UwKluis koppeling

Welke gegevens worden er uitgewisseld?

Naar Uwkluis

Persoonsgegevens

Voorletters, achternaam, roepnaam, tussenvoegsel, geslacht, geboortedatum, roker, mobielenummer en e-mailadres worden naar uwkluis verstuurd.

Hypotheek

Maatschappij, offertenummer, oorspronkelijke hoofdsom, productgroep, hypotheeknummer, norm bestaande hypotheek, looptijd, deel hoofdsom, passeerdatum, rentevast periode en rentepercentage worden naar uwkluis verstuurd.

Verzekeringen

Maatschappij, polisnummer, verpand aan, premie, premietermijn per, looptijd, persoon onder het kapitaal, kapitaal bij overlijden, dekkingstype, ingangsdatum en hoofdvervaldatum worden naar uwkluis verstuurd.

Overige

Documenten, registraties en stukken worden naar uwkluis verstuurd.

Naar Elements

Persoonsgegevens

Initialen, achternaam, voornaam, tussenvoegsel, geslacht, geboortedatum, rookgedrag, telefoonnummer en e-mail worden naar Elements verstuurd.

Hypotheek

Hypotheekverstrekker, hypotheeknummer, oorspronkelijke hoofdsom, aflosvorm, leningdeelnummer, looptijd, resterende schuld, ingangsdatum leningdeel, ingangsdatum rentevast periode, tariefklasse en rente worden naar Elements verstuurd.

Verzekeringen

Maatschappij, polisnummer, verpand, premie, betaalfrequentie, looptijd, verzekeringnemer, verzekerde, dekking, type dekking, ingangsdatum en einddatum worden naar Elements verstuurd.

Overige

Documenten, registraties en stukken worden naar Elements verstuurd.

Ervaar de kracht van Elements tijdens een persoonlijke demonstratie

Ontdek waarom 4000+ gebruikers u voor gingen.

Contact

Contactformulier