Overstapservice
De juiste ondersteuning gedurende het overstaptraject
Overstappen in 7 stappen
Je bent niet tevreden met je huidige CRM systeem of je ziet kansen bij een ander CRM systeem. Wat de reden ook is, de overstap naar een ander CRM systeem kan spannend zijn. Je denkt mogelijk dat overstappen naar een nieuw CRM systeem te moeilijk is, te kostbaar is voor jouw bedrijf, of dat het huidige systeem al de nodige tijd en moeite gekost heeft. En dan is er nog het overzetten van de huidige data naar het nieuwe systeem.
Als dé Nederlandse CRM- leverancier voor de financiële markt helpen wij jou daarom om zorgeloos de overstap te maken naar onze software. Ons team ondersteunt jou op ieder moment in het overstaptraject en helpt je stap voor stap bij de migratie. Zo maak je zorgeloos de overstap en behoudt je alle klantgerelateerde gegevens.
1
Je bespreekt jouw wensen
Onze softwareadviseurs hebben jarenlange ervaring in de financiële sector. Ze leggen je dan ook piekfijn uit wat de conversiemogelijkheden zijn. En als we het niet direct weten dan vragen we het even na. Ga dus gerust in gesprek met onze softwareadviseurs om jouw wensen te bespreken.
Zij geven uitleg over de mogelijkheden van onze software en lichten de voordelen toe. Daarnaast krijg je een demonstratie op maat, zodat je precies weet hoe de software eruit ziet. Tot slot krijg je een demo-omgeving, zodat je zelf kunt ervaren hoe de software werkt. Zo weet je precies waar je aan begint.
Onze softwareadviseur
Dimitri Duine
Waar ik voorheen eigenaar was van een eigen assurantiekantoor, help ik nu financieel adviseurs aan een software-oplossing op maat. Dankzij mijn Master Financial Planning en meer dan 25 jaar ervaring in financiële planning, pensioenen en verzekeren ben ik thuis in de dagelijkse werkzaamheden van financieel adviseurs.
06 53 89 39 95 | Connect op LinkedIn | Stuur een e-mail |
---|
2
Wij analyseren jouw data
Overstappen naar een ander CRM-systeem is vaak een lastig traject. In veel gevallen moet er data overgezet worden vanuit een ander systeem. Wanneer je dit zelf moet doen, kan dat erg veel handmatig werk zijn. Daarom ontfermen onze conversiespecialisten zich over jouw gegevens.
Onze specialisten analyseren eerst de data in jouw huidige systeem, en inventariseren wat de mogelijkheden zijn. Daarna krijg je te horen welke data er kan worden overgezet en wat hiervan de kosten zijn. Hierdoor zijn de verwachtingen aan beide kanten vooraf duidelijk.
Voorbeelden van over te zetten data
Klantgegevens
- Naam en adres
- E-mail en telefoon
- Organisaties
Financieel
- Bancair en vermogen
- Abonnementen
- Consumptief krediet
Hypotheken
- Hypotheekvormen
- Leningdelen
Verzekeringen
- Polissen
- Schademeldingen
- Dekkingen
Documenten
- Bijlagen
- Facturen
- Offertes
Overig
- E-mailboxen
- Taken
- Notities
3
Wij converteren jouw data
Zodra je klaar bent voor de overzetting van de data, starten wij met een proefconversie. Hiermee testen we of de data volledig en correct wordt geconverteerd naar de software van Faster Forward.
Ben je tevreden met de proefconversie? Dan gaan wij over tot de volledige data-overzetting. Wij of onze dataconversiepartners kunnen gegevens uit de volgende softwarepakketten overzetten.
Softwareleverancier of type bestand | |
---|---|
DIAS Assurantie | Microsoft Dynamics |
ANVA | Accelerate |
ANVA CRM (Treso) | Assu (A.I. automatisering) |
Adviesbox | Exportbestanden van maatschappijen |
Assistent | Maatwerk CSV-bestanden van andere systemen |
Hypotheek Beheer Systeem (HBS) | Finance World |
Aan bovenstaand overzicht kunnen geen rechten worden ontleend. Neem contact op voor de mogelijkheden.
4
jouw gebruikersomgeving wordt ingericht
Na de conversie is het tijd om aan de slag te gaan met je nieuwe software-omgeving. Maar niet voordat een persoonlijke consultant jouw softwareomgeving inricht naar jouw wensen. Zo worden de processen naar wens ingericht, jouw brief papier en e-mailhandtekening opgemaakt en jouw klantportaal in huisstijl opgesteld.
Functionaliteiten die worden ingericht
Huisstijl
- Facturen
- E-mails
- Briefpapier
Kantoorinrichting
- Medewerkers
- Rechtengroepen
- Aanstellingen
Klantportaal
- Huisstijl
- Eigen teksten
- Persoonlijke URL
Boekhouding
- Administraties
- Facturatie
- Rekeningen
E-mailboxen
- Nieuwe boxen
- Bestaande boxen
- Integratie
5
Je wordt getraind
Voordat je aan de slag gaat, ontvang je een softwaretraining van één van onze professionele consultants. Je hebt ook de mogelijkheid om je medewerkers eenmalig of structureel te laten trainen. Door deze trainingen bereiden we jouw medewerkers voor om de volgende dag direct en professioneel met de software te werken. Maar er zijn ook specifieke trainingen gerelateerd aan jouw specifieke wensen. Dit alles met één helder doel: het resultaat optimaliseren.
6
jouw vragen worden beantwoord
Uit ervaring weten we dat de ene organisatie het liefst zelf op onderzoek uitgaat, terwijl een ander het liefst een consultant laat komen of met het hele team een training volgt. Om aan al die verschillende behoeften te voldoen stellen we alle mogelijkheden beschikbaar, maar laten we de keuze geheel aan jou. Het enige dat echt belangrijk is om te weten: hebben jouw medewerkers ondersteuning nodig, dan staan we er.
Zo staan onze supportmedewerkers van maandag tot en met vrijdag voor jou klaar tussen 08:30 en 17:00.
7
Je beschikt over supporttools on demand
Onze supportwebsite bevat meer dan 200 kennisartikelen over alle functionaliteiten. Bovendien delen we via ons YouTube-kanaal regelmatig korte video’s over het optimaal gebruik van onze software. Op deze manier missen jouw medewerkers niets en blijft de kennis binnen de organisatie up-to-date.
Supportwebsite
Alle functionaliteiten in één databank
Youtube kanaal
Videotools voor iedere functionaliteit