Bestede uren glashelder vastgelegd
Altijd een sluitende urenregistratie
Het bijhouden van een nauwkeurige urenregistratie vraagt om veel discipline, tijd en een gestructureerde werkwijze. Met de urenregistratie software van Elements heb je de juiste hulpmiddelen om snel te komen tot een sluitende, overzichtelijke urenregistratie.
Met Elements heb je een compleet én gebruiksvriendelijk systeem om vanaf elke locatie jouw urenregistratie bij te houden.
3 voordelen van een urenregistratie in Elements
- Zicht op declarabele uren
- Realtime inzicht in prestaties
- Geregistreerde uren automatisch gefactureerd
Inzicht in bestede tijd
Laat geen declarabel uur verloren gaan
Met de timerfunctie kunnen medewerkers zelf de aan een bepaalde taak gespendeerde tijd bijhouden en aangeven of deze wel of niet declarabel is. Op die manier kan de tijdsbesteding van het gehele kantoor tot in detail worden bijgehouden; per gebruiker, taak, afspraak, document, e-mail en uiteraard per klant. Zo wordt precies duidelijk hoeveel tijd elke hypotheekadviseur of verzekeringsagent aan ieder onderdeel en klant besteed en kan elke factuur nauwkeurig worden gespecificeerd.
Realtime inzicht in prestaties
De tijdsbesteding van een medewerker wordt opgeslagen in zijn of haar personeelsdossier. In één oogopslag is te zien welke uren declarabel zijn en welke uren niet. Die informatie helpt medewerkers om zo efficiënt mogelijk te werken.
Geregistreerde uren automatisch gefactureerd
Alle geregistreerde declarabele uren worden dagelijks, wekelijks of maandelijks door Elements klaargezet. Na akkoord worden ze direct gefactureerd, geboekt en verstuurd. Doordat er geen handmatige registratie, controle en facturering meer nodig zijn, treedt een aanzienlijke tijdwinst op. Zo heb je een complete systeem voor jouw boekhouding.
Vooruitdenkers beheren uren met Elements
CRM zorgt voor structuur dankzij de dossiervorming met documenten en communicatie.
Jaco Dijkshoorn
Adviseur Financieel Fit
Een enorme stap vooruit: verzekeringen, hypotheken en pensioenen in één systeem.
Arno Kerkvliet
Manager Omnis Financieel Adviesgroep
Het maakt niet uit wie de klant heeft gesproken, iedereen kan alle gesprekken inzien.
Sander van der Vis
Eigenaar All4Finance
Urenregistratie + Facturatie
Dankzij de timerfunctie registreert iedere medewerker eenvoudig de facturabele uren. De bestede tijd wordt automatisch verwerkt in de factuur, zodat je dit niet handmatig hoeft te doen en de klant de juiste factuur ontvangt.
- Solide onderbouwing
- Opgeslagen in dossier
- Factuur in huisstijl
- Snel en effectief
Urenregistratie + Producten
Vooraf stel je een in- en verkoopprijs in en wordt het product gekoppeld aan een vast uurtarief. Op basis van deze gegevens wordt de vergoeding automatisch berekend en pas je gemakkelijk een korting toe.
- Correcte prijzen
- Zelf aan te passen
- Inzicht in marges
- Gekoppeld aan product
Urenregistratie + CRM
Vanuit het CRM in Elements zie je in één oogopslag hoeveel tijd jouw organisatie besteed heeft aan de klant. Bovendien zie je direct aan welke producten en diensten deze uren besteed zijn en kan je verschillende jaren vergelijken.
- Efficiënt tijdmanagement
- Op de minuut nauwkeurig
- Vastlegging op klantniveau
- Contactverloop inzichtelijk
Urenregistratie + Rapportages
In de rapportagemanager heb je inzicht in de uren die nog gefactureerd moeten worden. Zo zie je direct welke inkomsten er nog in de pijplijn zitten en welke klanten nog een factuur moeten ontvangen.
- Inzicht in inkomsten
- Filteren op datum
- Actuele managementdata
- Filteren op dossierstatus
Profiteer van alle tools
Elements is veel meer dan alleen CRM. De all finance oplossing beschikt namelijk over vele andere elementen, waarvan het klantdossier (CRM) het hart vormt. Zo beschik je over alle benodigde tools, vanuit één integraal platform.
CRM
Alle gegevens in één klantdossier
Workflows
Uniforme werkprocessen
Productmanagement
Beheer hypotheken en verzekeringen
Communicatie
Alle communicatie in één systeem
Mijn omgeving
Veilig klantportaal in eigen huisstijl
Urenregistratie
Vastlegging en inzicht in bestede tijd
Managementinformatie
Inzicht in bedrijfsresultaten
Selecties
Overzichten van bedrijfsactiviteiten
Documenten
Geen stapels papierwerk meer
Agenda en taken
Eenvoudig samenwerken met klanten en collega’s
Boekhouding
Overzichtelijk boekhouden en factureren
Apps
Overal samenwerken met apps voor adviseurs en klanten
Groei door met Elements CRM
We laten je alle features zien tijdens een live demo