Destiny telefonie
Creëer vertrouwen bij uw klanten
Wat is destiny telefonie?
Destiny levert zakelijke communicatie oplossingen aan financiële dienstverleners. Eén van hun specialismen is het realiseren van telefoniekoppelingen van VoIP telefonie met Faster Forward Elements.
Verder weten ze precies welke diensten voor uw bedrijf nodig zijn om effectiever te gaan werken. Denk hierbij aan het inregelen van wachtrijen, instellen van noodnummers, inzichtelijk maken van de bezettingsgraad, gesprekken opnemen en het koppelen aan klantdossiers.
Benieuwd wat ze voor u kunnen betekenen? Bespreek uw wensen tijdens een gratis adviesgesprek met Destiny.
Hoe werkt het?
Met de telefoniekoppeling wordt direct het juiste klantdossier geopend op het moment dat u gebeld wordt. Hier kunt u met één klik een verslag van het gesprek aanmaken en de historie van de klant zien. Zodra het gesprek is afgelopen, slaat u het gespreksverslag op. Hierdoor ziet iedere medewerker precies wat er tijdens dat telefoongesprek is besproken.
1
Klantdossier wordt geopend
Elements opent direct het klantdossier zodra de klant belt
2
Juiste collega wordt verbonden
Via het dashboard van Destiny schakelt u eenvoudig door naar een collega die beschikbaar is
Registraties worden vastgelegd
Alle gespreksverslagen zijn terug te vinden in het klantdossier onder communicatie4
Statistieken geven inzicht
De visuele wachtrij levert statistieken en geeft u inzicht in de telefoondrukte van uw kantoor
Wat levert het op?
Hoe vaak bent u handmatig op zoek naar klantgegevens wanneer een klant u belt? Noteert u wel eens een telefoonnummer van uw beeldscherm om het vervolgens weer in te typen op een telefoontoestel? Deze tijdrovende handelingen zijn verleden tijd dankzij de Swyx-telefoniekoppeling van Destiny.
Destiny maakt communicatie in uw organisatie eenvoudig. Zo spreekt u uw klant persoonlijk aan, doordat u direct ziet wie er belt. Bovendien ziet u in één oogopslag of uw collega in gesprek is. Alle tools om uw telefonie zo professioneel mogelijk in te richten.
Voordelen
Efficiënt
Tijdswinst en minder fouten dankzij bellen vanuit CRM
Klantvriendelijk
Bij een inkomend gesprek ziet u direct wie er belt
Overzichtelijk
U ziet in één oogopslag wat er in het verleden is besproken
Inzichtelijk
Eenvoudige statistieken over in- en uitgaand belverkeer
Flexibel
U betaalt per werkplek, per maand
Bereikbaar
Met Swyx Mobile bent u altijd en overal bereikbaar
Optimaliseer de telefonie van uw organisatie met Swyx van Destiny
Welke gegevens worden er uitgewisseld?
Naar Swyx
Telefoonnummer
Het persoonlijke telefoonnummer van een relatie in Elements wordt naar Swyx gestuurd om uit te bellen.
Naar Elements
Telefoonnummer bij binnenkomende oproep
Om het dossier te openen wanneer u gebeld wordt, wordt het inkomende telefoonnummer opgezocht en gematchted in Elements.
Ervaar de kracht van Elements tijdens een persoonlijke demonstratie
Ontdek waarom 4000+ gebruikers u voor gingen.