Voorlopen op de concurrentie?
Best practices en voordelen van CRM-koppelingen
Optimale klantreis met slimme CRM-koppelingen
Hoe automatisering zorgt dat jij tijd bespaart
Trends en groei van API koppelingen in de financiële sector
Hoe software helpt om te voldoen PSD2 en AVG wetgeving
Versterk jouw concurrentiepositie
Jouw klanten eisen digitaal steeds meer. Ze zijn gewend om zo’n beetje alles op het web of via een app te regelen: eten bestellen, boodschappen doen, Netflixen, socializen, vakanties vergelijken en boeken, bankzaken regelen, producten vergelijken en bestellen… En dat willen ze altijd snel, makkelijk en zonder onnodige invoer van gegevens doen. Anders klikken of swipen ze zo naar de concurrent.
Kan jouw klant al volledig digitaal bij jou terecht? Of denk je dat dit enorm veel geld kost? En dat je volledig nieuwe applicaties moet bouwen om jouw klanten veilig en soepel toegang te geven tot alle benodigde informatie, eigen systemen en eventueel gegevens van derden? Dat alleen grote (online) spelers dit kunnen?
Dan hebben we goed nieuws: de digitale transformatie is écht wel haalbaar en betaalbaar. Hoe? Met CRM koppelingen dankzij API’s. Je leest er alles over in dit whitepaper.
Meer weten over CRM koppelingen?
Elements is zo’n diamant van een open API-platform met vele CRM koppelingen. Niet alleen om te koppelen met andere systemen (o.a. HDN, ADN, Aplaza, de Nationale Hypotheekbond, Ockto en Fastlane), maar ook om andere partijen toegang te bieden tot informatie in Elements (tweerichtingsverkeer). Uiteraard alleen na toestemming vanwege onze veiligheids- en kwaliteitsnormen. De API’s die ontwikkelaars gecontroleerd en veilig toegang geven tot Elements zijn terug te vinden op api.fasterforward.nl.
Bel 0164 – 210 240 of mail sales@fasterforward.nl voor een vrijblijvend adviesgesprek of demonstratie. Of laat jouw gegevens achter in het contactformulier.
Bekijk ook deze whitepapers
32 onmisbare softwaretools voor een financieel advieskantoor
Software bespaart tijd, zorgt voor tevreden klanten en meer omzet. In dit whitepaper lees je welke softwaretools jouw advieskantoor nodig heeft.
25 manieren om meer omzet te halen uit je klantenportefeuille
Word een financiële coach voor je klanten. Zo creëer je een win-win situatie: financiële zekerheid voor de klant en meer omzet voor jouw advieskantoor. Ontvang 25 tips in dit whitepaper.
In 10 stappen starten met actief klantbeheer
Ga direct aan de slag met actief klantbeheer op basis van ons 10 stappenplan. Inclusief business case van een advieskantoor, 7 beheer tips en voorbeelden van effectieve communicatie.
Ervaar de kracht van Elements tijdens een persoonlijke demonstratie
Ontdek waarom 4000+ gebruikers u voor gingen