Aan de slag met actief
Klantbeheer

10-stappenplan voor financieel advieskantoren

Een whitepaper met duidelijk stappenplan

Het boeien en binden van klanten is vandaag de dag het nieuwe business credo. Zeker bij onafhankelijke financieel adviseurs. Dit verhoogt namelijk de klantloyaliteit en verlaagt het klantverloop. Hierdoor sluit een consument dus niet alleen zijn hypotheek bij jou af, maar komt hij ook terug voor aanvullende diensten.

Om het toepassen van klantbeheer voor financieel advieskantoren eenvoudig te maken, hebben we een whitepaper geschreven. We leggen op basis van een 10-stappenplan uit hoe een financieel advieskantoor aan de slag gaat met actief klantbeheer. Zo weet jij hoe u jouw klantgegevens slim inzet om constant op de radar van de klant te blijven.

Via het onderstaande formulier krijg jij toegang tot dit whitepaper, inclusief stappenplan.

Inhoud whitepaper

p

Toenemend belang van klantbeheer en de eisen door KiFid en de AFM

e

Een duidelijk 10-stappenplan 

7 tips om actief beheer uit te voeren op hypotheken en verzekeringen 

w

Uitgebreid interview met een financieel advieskantoor die actief klantbeheer al jaren toepast

R

Praktische tips om klanten aan te zetten tot actie met gedragspsychologie

Whitepaper ontvangen

Wanneer je jouw e-mailadres heeft ingevuld en toestemming heeft gegeven, kun je het whitepaper gelijk lezen via de knop ‘Open whitepaper’. Je ontvangt het whitepaper ook binnen 3 werkdagen in jouw mailbox.

Laat uw e-mailadres achter om het gratis whitepaper te ontvangen

Toestemming aan Faster Forward (uitschrijven kan altijd)

3 + 3 =

Zorgverzekering

Praktische tips

Het e-book bevat praktische tips die je direct toepast in uw advieswerkzaamheden. Deze tips kunnen uitgevoerd worden door bijvoorbeeld hypotheekadviseurs of binnendienstmedewerkers.

Door deze tips toe te passen, heb je altijd een reden om in contact te komen met jouw klant. Bovendien vertellen wij hoe je dit zó inricht, dat het niet ten koste gaat van andere werkzaamheden. Dit doe je namelijk met automatische CRM-meldingen van de life events van jouw klanten.

Wanneer jouw software bijvoorbeeld meldt dat R. Withagen volgende week 18 jaar wordt, speel je hier eenvoudig op in. Zo versterk je de kracht van jouw dienstverlening op een efficiënte manier. En zo hoef je geen memo’s meer te schrijven en op te plakken.