Precies weten welke software jouw advieskantoor nodig heeft?
Een totaaloverzicht van alle tools die je advieskantoor nodig heeft
Meer nieuwe leads halen uit websites en ‘mijn omgevingen’ van klanten
Welke softwaretools zorgen voor meer tevreden klanten en meer omzet
Hoe je het maximale haalt uit je huidige softwaretools
Uitmuntende klantervaringen met meer resultaten
Welke tools zorgen voor efficiënte samenwerkingen met collega’s en maatschappijen
Hoe je meer tijd overhoudt met automatisering en koppelingen
De juiste software
Er is in Nederland software in overvloed. CRM pakketten, e-mailprogramma’s, facturatie en rekentools, consumenten apps, mijn-omgevingen met allerlei toeters en bellen… En nog veel meer. Software gericht op hypotheekadviseurs, assurantietussenpersonen, management, backoffice-medewerkers… het gaat maar door.
We begrijpen dat je hiervan in de war raakt.
Daarom hebben we de 32 belangrijkste softwaretools voor financieel advieskantoren uitgewerkt. We leggen uit wat de tools doen, voor wie ze zijn ontwikkeld en wat ze opleveren.
Win – Win
Niet alleen als adviseur merk je al snel de voordelen van de juiste softwaretools. Ook jouw klanten hebben hier baat bij. Het aanleveren van gegevens gaat gemakkelijker, producten vergelijken gaat sneller en hypotheken zijn in no-time aangevraagd.
Over Faster Forward
Faster Forward focust zich op de financiële dienstverlening onder het motto “elke dag efficiënter”. Dit houdt in dat we voortdurend werken aan het vergroten van de efficiency van onze klanten en elke dag investeren in technologie en tevreden klanten. Dit doet Faster Forward al meer dan 15 jaar en met veel passie. Dankzij deze jarenlange ervaring in is Elements precies waar de financieel adviseur naar op zoek is. Door vele koppelingen met o.a. adviespakketten heeft de adviseur een 360-graden klantbeeld. Zo wordt klantbeheer efficiënt en effectief uitgevoerd.
Over De Nationale Hypotheekbond
De Nationale Hypotheekbond ontwikkelt software voor financieel intermediairs, zodat deze hun advies steeds baseren op de meest actuele rentes, productvoorwaarden en wet- en regelgeving. Met ruim 40 collega’s werken wij dagelijks aan verbeteringen. Hierdoor bieden wij kantoren nu één totaaloplossing: vanaf de oriëntatie, advisering en aanvraag van een nieuwe hypotheek tot en met het nazorgtraject. Dankzij tal van praktische tools, campagnes en koppelingen met vooraanstaande derde partijen blijft de adviseur relevant voor zijn klant, zodat ook de consument volop profiteert van onze gezamenlijke inspanningen.