ToekomstNu
Nog op de valreep van de jaarwisseling 2016/2017 zitten we bij Richard Touker van ToekomstNu. Richard is een gebruiker van het eerste uur, toen de software nog oranje kleurde en het pakket nog geen fractie van de mogelijkheden van vandaag de dag behelsde.
Klantrelatie is het belangrijkst
Richard wil zo veel mogelijk tijd spenderen aan zijn klanten. ‘Ik ben natuurlijk al een oude bekende van Faster Forward en werk sinds 2008 met deze software. Naar mijn idee is de software van Faster Forward hét platform voor de financiële dienstverlening. Het allerbelangrijkst voor mij is mijn relatie met mijn klant en daar wil ik mij volledig op kunnen concentreren’ vat hij zijn ervaringen als financieel adviseur samen.
Optimaliseren van processen
Voor ToekomstNu wil hij de komende periode zijn proces nog verder optimaliseren. ‘Ik besteed veel tijd aan mijn klanten en investeer graag in deze relaties. Ik wil daarbij gebruik maken van een systeem dat mij ondersteunt en faciliteert waar nodig. Het workflow-systeem van dit pakket kan dat natuurlijk heel goed en hier wil ik graag de volgende stap in zetten!’
Naar mijn idee is de software van Faster Forward hét platform voor de financiële dienstverlening. Het allerbelangrijkste voor mij is mijn relatie met mijn klant en daar wil ik mij volledig op kunnen concentreren. Met dit systeem is dat mogelijk.
Visie
Financieel begeleiden
van mensen bij levensgebeurtenissen.
Klant
Gebruiker van de software
sinds 2008
In bedrijf
Opgericht in 2008
door Richard Touker
Integratie van RISK verzekeringen
Trots is hij ook op de samenwerking tussen Faster Forward en RISK waarin hij een aanzienlijk aandeel heeft gehad.
‘Ik werkte al met deze software en zag daar destijds de waarde al van in, maar realiseerde me ook dat er nog veel te winnen viel op het gebied van efficiëntie. Omdat ik nu eenmaal in beide pakketten veel werk, is het natuurlijk een gouden combinatie om de softwaresystemen aan elkaar te koppelen’.