Huiskamer Hypotheken
Jannus Deijkers wil met zijn imago zich loskoppelen van de onpersoonlijkheid van de financiële wereld. In zijn ogen betekent gastvrijheid dat langskomen laagdrempelig is en dat je altijd warm wordt verwelkomt. Hij wil dat klanten blij worden van de hulp die ze krijgen in het hele traject naar de aankoop van een woning. “Wij willen dromen verwezenlijken door middel van een onvergetelijk, positief oriëntatie- en adviestraject. Daarnaast werk ik werk volledig transparant, er zijn nooit kosten verborgen in de kleine lettertjes”. Klanten mogen hem benaderen zoals ze zelf willen. Een belletje, een mailtje of een whatsappje, voor Jannus geen enkel probleem. “Als mijn klanten graag willen dat ik vijf keer bij ze thuis kom, dan is dat geen probleem”. Daarnaast is hij maatschappelijk betrokken door het steunen van goede doelen en stimuleert hij energiebesparende mogelijkheden”.
Perfect platform voor hypotheken
Jannus was in eerste instantie op zoek naar een CRM systeem, toen hij er achter kwam dat er een software platform speciaal voor hypotheken bestond. Dat was voor hem doorslaggevend. “Elements sluit volledig aan bij mijn filosofie. Zo is het online klantdossier ideaal om transparant samen te werken met mijn klanten. Daarnaast zorgt de ondersteuning in mijn dagelijkse processen er voor dat ik lean kan werken. Dit ‘lean werken’ merk ik vooral doordat stukkenlijsten uit dossiers direct met de bank communiceren. Dat werkt gewoon perfect”.
Ook vindt Jannus Elements er modern uitzien. “De innovativiteit van Elements zit hem in de eenvoudige iconen en kleuren in combinatie met de volledigheid van alle functionaliteiten. Die combinatie is gewoon goed”.
Naast Elements maakt Jannus gebruik van Adviesbox en een apart boekhoudpakket. “Ik heb me nog niet verdiept in de boekhoudmodule van Elements, maar ga het in de toekomst wel overwegen. Momenteel gebruik ik vooral de e-mail, takenlijst, dossiers en agendamodule”.
De ‘mijn-omgeving’ is ideaal om transparant samen te werken met mijn klanten. Daarnaast kan ik met de workflows lekker ‘lean werken’.
Visie
Eerlijk hypotheekadvies.
Verboden voor stropdassen.
Klant
Gebruiker van Elements
sinds 2017
Doorgroeien
Momenteel leidt Jannus Huiskamer Hypotheken nog alleen, maar daar gaat zeker verandering in komen. “Ik zou graag nog twee extra kantoren openen, maar hiervoor zoek ik mensen die dezelfde visie hebben voor wat betreft de dienstverlening. Als ik voor een klant de rente heb aangevraagd bij de bank, dan stuur ik ze geen e-mail maar gewoon een whatsappje. Dat vind ik toch wat persoonlijker”.
Klantenservice
Tot slot geeft Jannus aan dat hij erg te spreken is over onze support medewerksters. “Ze nemen je bij de hand door het dossier en dat werkt gewoon fijn”.
Meer informatie over Huiskamer Hypotheken?