Digital Only koppeling
Slimme formulieren voor ieder kantoor
Wat is Digital Only?
Digital Only helpt bedrijven in de financiële branche met de digitale transformatie. Consultants staan klaar om een sparringpartner te zijn op het gebied van digitale strategie. Ook ondersteunen ze bij digitalisering en optimaliseren van verschillende processen.
Naast consultancy ontwikkelt Digital Only slimme software. Overtypen van gegevens is niet meer van deze tijd. Daarom heeft het bedrijf digitale formulieren ontwikkeld die eenvoudig zijn te koppelen aan uw Elements omgeving. Zo hoeft u niet zelf meer gegevens over te typen.
Hoe werkt het?
De koppeling tussen Elements en Digital Only zorgt ervoor dat gegevens uit digitale formulieren naar Elements worden verstuurd. Ook is het mogelijk om bepaalde gegevens in een formulier in te laden. Zo bespaart u niet alleen tijd, maar is het voor de klant ook gebruikersvriendelijker om een formulier in te vullen.
Beschikbare formulieren
- Schade melden voor inboedel-, woonhuis-, aansprakelijkheids-, reis- en annuleringsverzekering
- Inventarisatie voor een hypotheekaanvraag
- Opzeggen van een verzekering
- Intermediairswijzigingen
- SEPA machtigingen
- Inboedelwaardemeter
- Verzekeringen wijzigen
- Naverrekeningsformulier verzekeringen
Naast de bovenstaande formulieren ontwikkelt Digital Only ook formulieren op maat.
Gegevens vanuit Elements
Gegevens vanuit Elements worden ingeladen in het formulier
Klant vult het formulier in
De klant kan digitaal het formulier invullen
Gegevens in Elements
Gegevens worden vanuit het formulier naar Elements verstuurd
Wat levert het op?
De koppeling tussen Elements en Digital Only versterkt het digitaliseren van gegevens. Het biedt ons een nog completere software. Dankzij slimme formulieren hoeft u als adviseur minder tijd te besteden aan administratieve werkzaamheden. Ook is de kans op gegevens fout overtypen hiermee verleden tijd.
Bij schademeldingen worden voor uw klant alle gegevens vanuit het Elements dossier van te voren gevuld. Zo hoeft uw klant alleen nog vragen te beantwoorden die slechts van toepassing zijn op de schademelding. De output is een schadeformulier in .pdf vorm die een-op-een doorgestuurd kan worden naar de verzekeraar of volmachtpartij.
Voordelen
Interactief
Ouderwetse formulieren zijn verleden tijd
Gebruiksvriendelijk
Eenvoudig in te vullen op ieder apparaat
Efficiënt
Gegevens uit Elements worden ingeladen
Gegegevens uit slimme digitale formulieren met Digital Only
Welke gegevens worden er uitgewisseld?
Naar Digital Only
Persoonsgegevens
Naam, adres, woonplaats, e-mail en telefoonnummer gegevens worden naar Digital Only verstuurd.
Productinformatie
De hypotheekvorm, maatschappijgegevens, datums, hoofdsom, woninggegevens, rente, rentevast periode en looptijd.
Naar Elements
Alle ingevulde velden worden als e-mail naar het gewenste e-mailadres verstuurd.
Alle ingevulde formulieren kunnen ook als .pdf naar Elements worden gemaild.
Elements is dé oplossing voor uw financieel advieskantoor
Wanneer uw organisatie actief is in de hypotheek of verzekeringsbranche, is er geen pakket dat beter op uw branche is afgestemd dan Elements. Al ruim 10 jaar bouwen wij dagelijks aan onze software en onze kennis van de markt. Allemaal kennis en ervaring waar we uw organisatie uiteraard van mee laten profiteren.